Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-29T14:18:31+01:00
Rozmnażaniu się glonów przez fragmentację plech sprzyjają prądy morskie,fale,zwierzęta ,przepływające statki i łodzie.
40 3 40
2010-01-29T14:19:20+01:00
Prądy morskie, fale, zwierzęta, statki i łodzie
49 4 49
2010-01-29T14:20:08+01:00
Rozmnażaniu się glonów przez fragmentację plech czynniki to prądy morskie, fale, zwierzęta , przepływające statki i łodzie.

licze na najj!!
49 4 49