Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T14:22:23+01:00
Transakcja to w ekonomii inaczej umowa sprzedaży.
A w informatyce zbiór operacji na bazie danych, które stanowią w istocie pewną całość i jako takie powinny być wykonane wszystkie lub żadna z nich.
3 2 3
2010-01-29T14:22:26+01:00
W mitologii greckiej jedna z pięciu rzek opływających państwo zmarłych (rzeka Smutku)
Albo
Transakcja to w ekonomii, umowa sprzedaży.
2 1 2
2010-01-29T14:24:17+01:00
Transakcja - 1.operacja handlowa dotycząca kupna lub sprzedaży towarów lub usług
2. umowa handlowa na kupno lub sprzedaż towarów lub usług; też: zawarcie takiej umowy
3 1 3