Ktore ze stierdzen dotyczacych reszty kwasowej jest prawdziwe:
A. reszta kwasowa kwasów beztlenowych jest zawsze jednowartościowa
B. reszta kwasowa kwasów tlenowych moze być tylko jedna lub dwuwartościowa
C. reszta kwasowa jest tylu wartościowa ile atomów wodoru zawiera kwas
d. reszta kwasowa jest tylu wartościowa ile atomów tlenu zawiera kwas

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T14:31:04+01:00
2010-01-29T14:32:04+01:00
2010-01-29T14:45:21+01:00
C. reszta kwasowa jest tylu wartościowa ile atomów wodoru zawiera kwas