Odpowiedzi

2010-01-29T14:37:24+01:00
1. fakt poprzedzający stan obecny; antecedencja;
2. w logice: część zdania warunkowego rozpoczynająca się od "jeżeli"; poprzednik

;) Liczę na Naj ;P
1 2 1
2010-01-29T14:37:31+01:00
Oznacza fakt poprzedzający stan obecny lub w logice
to część zdania warunkowego rozpoczynająca się od "jeżeli"
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T14:38:49+01:00
Antecedens (po łac. poprzedzający) - fakt, który poprzedzał stan obecny.
1 5 1