Muszę napisać po francusku jak spędziłam ferie na 2 strony w zeszycie ...a ja francuski niezbyt znam...proszę o pomoc napiszcie tekst i przetłumaczcie go jeszcze jakbyście mogli ...We ferie przyjechała do mnie kuzynka...jeździłam na stok ....i spotykałam się z koleżankami ...Z góry dziękuje za pomoc ...

3

Odpowiedzi

2010-01-29T14:44:20+01:00
Mes vacances: je l'ai passé fort heureusement, il avait de la neige, skis et traîneaux. Ce que beaucoup disent ici, ont été merveilleux. Même cela ne veut pas de moi pour écrire leurs devoirs, car j'ai préféré télécharger en espèces, le langage écrit d'une autre personne. Je pense que l'enseignant est en colère, parce que j'ai une punition très bonne.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T15:54:57+01:00
Mes vacances ont été très intéressantes. J'ai fait beaucoup de choses cool. J'ai rencontré mes meilleurs amis. Les vacances vint à moi, ma cousine. Nous avons joué ensemble. Son nom ....... et est un très bon ami. I, cousin et ami sont partis sur des skis. It was cool. J'ai passé un moment très intéressant. L'année suivante, j'ai fait la même chose.


Moje ferie było bardzo ciekawe. Zrobiłam dużo fajnych rzeczy. Spotykałam się z moimi najlepszymi przyjaciółmi. W ferie przyszła do mnie moja kuzynka. Bawiliśmy się razem. Jej imię to ....... i jest bardzo dobrą przyjaciółką. Ja z moja kuzynką i przyjaciółmi poszliśmy na narty. Było super. Spędziłam bardzo ciekawy okres. W następnym roku będę robić to samo.
2010-01-29T19:57:07+01:00
Mes vacances: je l'ai passé fort heureusement, il avait de la neige, skis et traîneaux. Ce que beaucoup disent ici, ont été merveilleux. Même cela ne veut pas de moi pour écrire leurs devoirs, car j'ai préféré télécharger en espèces, le langage écrit d'une autre personne. Je pense que l'enseignant est en colère, parce que j'ai une punition très bonne