Odpowiedzi

2010-01-29T14:41:23+01:00
Mr1=30g
cp1=6%
mr2=150
cp2=0%

mr1*cp1+cp2*mr2=Cpk(mr1+mr2)
180+0=180cpk
Cpk=1% :)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T14:51:47+01:00
Do 30g roztworu 6% dodano 150 g wody. Jakie jest stezenie procentowe nowego roztworu?

Cp=ms/mr-r*100*
ms=Cp*mr-r/100%
ms=6%*30g/100%
ms=1,8g( masa sunstancji roztworu)

mr-r=30+150=180g
Cp=1,8/180*100%= 1%
odp.Stężenie procentowe powstalego roztworu wynosi 1%.
pozdrawiam