Odpowiedzi

2010-01-29T15:12:17+01:00
1. Uzdrowienie teściowej Piotra: Teściowa Piotra miała wysoką gorączkę. Pan Jezus poszedł do domu Szymona, ujął ją za rękę a gorączka ustąpiła.
2. Uzdrowienie w szabat człowieka, który miał uschłą rękę
3. Pierwsze rozmnożenie chleba
4. Uciszenie burzy: Gdy Pan Jezus spał w łodzi zerwała się wielka burza. Przerażeni uczniowie obudzili Jezusa mówiąc: "Panie, ratuj, giniemy". Gdy wstał zgromił wichry i jezioro, i nastała głęboka cisza.

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T15:16:03+01:00
*Uzdrowienie paralityka.
Jezus spotkał Mateusza w komorze celniej i kazał mu pójść za nim i siedział przy 1 stole z celnikami i grzesznikami i uczniami czemu się dziwili faryzeusze.

*wskrzesił córkę zwierzchnika i uzdrowił kobietę cierpiącą na krwotok, niewidomi odzyskali wzrok.

Po zejściu z góry Jezus uzdrowił trędowatego, sługę setnika. *Podczas przeprawy przez jezioro rozpętała się burza, która wystraszyła uczniów. Jezus modląc się ku niebu uspokoił żywioł.

*Potem Jezus był kuszony na pustyni przez szatana przez 40 dni i 40 nocy. 3 pokusy: zamienić kamień w chleb, złożyć diabłu pokłon i rzucić się w przepaść lecz Jezus mu nie uległ.
1 5 1