Krzyżówka.
mam problem z paroma hasłami..

1. Największe miasto w Sudetach.
2.Najwyższy szczyt Przedgórza Sudeckiego.
3.Największa jaskinia w Sudetach.
4. Znane uzdrowisko położone w Kotlinie kłodzkiej.
5. Najwyższy szczyt Sudetów.
6. Najwyższe pasmo górskie Sudetów.
7.Jeden z najbardziej popularnych ośrodków turystyczno wypoczynkowych w Sudetach.
8.kamień półszlachetny.

2

Odpowiedzi

2010-01-29T15:06:57+01:00
1. kłodzko
2. Ślęża
3.Niedżwiedzia
4. Długopole
5.Śnieżka
6.Karkonosze
7.jest ich dużo ale znajdz tu jaspis.bazarek.pl/category/.../kamienie-polszlachetne.html
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T15:12:27+01:00
1.Wałbrzych
2.Ślęża
3.Niedźwiedzia
4.Polanica zdrój
5.Śnieżka
6.Karkonosze
7.Karpacz
8.Agat

Jeśli to ta krzyżówka co myślę to hasło wyjdzie ''Błędne Skały'', czyli rezerwat przyrody położony w Kotlinie Kłodzkiej;)
7 3 7