Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T15:09:40+01:00
1)Mleko mleko zdrowa rzecz,
coca-cola idź stąd precz.
2) ...Mleko Pijesz?-Świat Podbijesz.
30 4 30
  • Użytkownik Zadane
2010-01-29T15:09:41+01:00
Mleko , nabiał , sery .
Wzmacniają kości .
Wyrażają mnóstwo radości.
24 3 24
2010-01-29T15:19:01+01:00
Jedz produkty mleczne a zdrowie będziesz miał wieczne.


Kto co dziennie mleko pije ten zrowo i długo żyje.
30 4 30