Odpowiedzi

2009-10-04T20:57:47+02:00
Wąski pas półpustynny na południowych obrzeżach Sahary
2 3 2
2009-10-04T21:00:52+02:00
Sahel to po arabsku wybrzeże ,oznacza tereny leżące wzdłuż południowych obrzeży Sahary zaczynając od Senegalu aż po Somalię przez Mauretanię, Mali, Niger, Czad, Etiopię. Na obszarze tym panują ogromne susze.
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • lev
  • Rozwiązujący
2009-10-04T21:58:18+02:00
Sahel to region geograficzny w Afryce, obejmujący tereny wzdłuż południowych obrzeży Sahary i północnych obrzeży bardziej wilgotnego Sudanu.
2 5 2