Odpowiedzi

  • Użytkownik Zadane
2010-01-29T15:16:23+01:00
1.Chodze do Kościoła modląc się za siebie i za bliskich.
2. Składam ofiary na Kosciół.
3.Chętnie uczestniczę na mszach tj.:roraty,droga krzyżowa itp. w miarę często jak to mozliwe.
4.Nie używam brzydkich słów.
5.Spowiadam sie raz na miesiąc.....
1 4 1
2010-01-29T15:16:26+01:00
Na mszy Świetęj dajemy swoją ofiarę.
Modlimy się do Boga o dobro Kościoła.
Pomagamy sprzątać Kościół.
1 3 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T15:17:21+01:00
O kościół troszczę się w następujący sposób ;
przestrzegam przykazania 5 (5 przykazań kościelnych.)
troszczę się o dobro wspólnoty kościoła.
daję ofiarę na tace.
będąc w kościele staram się go nie niszczyć.
staram się żyć w zgodzie z ludźmi gdyż to oni tworzą kościół.
modle się o dobro kościoła.
często chodzę do kościoła.
1 1 1