1. Wybierz zbiór, który zawiera tylko właściwości fizyczne:
a) długość, deszcz, masa
b) deszcz, mgła, chmura
c) długość, temperatura, masa
d) temperatura, rosa, ciśnienie

2. Wspólną właściwością ciał stałych i cieszy jest:
a) określona objętość
b) określona objętość i określony kształt
c) określony kształt
d) nie mają wspólnych cech

3. Pociąg osobowy poruszający się z prędkością 80 km/h dogania pociąg towarowy jadący po sąsiednim torze z prędkością 35 km/h. Prędkość pociągu osobowego względem pociągu towarowego wynosi:
a) 35km/h
b) 45km/h
c) 80km/h
d) 90km/h

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-29T15:16:17+01:00
2010-01-29T15:17:18+01:00