Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T15:18:12+01:00
3,2 ha = 32000 m²
300 a = 3 ha
20 000 m² = 2 ha
600 m² = 6 a
20 ha = 2000 a
500 a = 50000 m²
3 4 3
2010-01-29T15:20:14+01:00
A)32000
b)3
c)0,2
d)6
e)0,2
f)50000
18 3 18
2010-01-29T15:20:25+01:00
A. 3,2 ha= 32000m kwadratowych
b. 300a = 3ha
c. 20000m kwadratowe =2ha
d. 600 m kwadratowych = 6a
e. 20 ha = 2000a
f. 500a = 50000m kwadratowych
3 4 3