Wymień po trzy nazwy ale to muszą być pełne np stokrotka polna a nie tylko stokrotka do wymienionych kształtów liści ;
-łopatkowy -pierzastowrębny
równowąski -pierzastodzielny
odwrotnie jajowaty -pierzastosieczny
jajowaty lancetowaty -dłoniastoklapowany
rombowy
sercowaty
strzałkowy
nerkowaty
tarczowaty

3

Odpowiedzi

2010-01-29T15:31:23+01:00
Sercowaty: grążel żółty, cyklamen,żywokost sercowaty
nerkowaty: kaczeniec,knieć błotna, fiołek błotny
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T16:00:14+01:00
Tarczowaty - wąkrota zwyczajna
nerkowaty - kopytnik pospolity
strzałkowy - strzałka wodna
sercowaty - żabiściek pływający
rombowy - Kotewka - orzech wodny
jajowaty lancetowaty -dłoniastoklapowany - czosnek niedźwiedzi
odwrotnie jajowaty -pierzastosieczny - wiąz górski
równowąski -pierzastodzielny - Kosaciec syberyjski
łopatkowy -pierzastowrębny - stokrotka polna







1 4 1
2010-01-29T18:18:03+01:00
Liść tarczowaty - wąkrota zwyczajna
Liść nerkowaty - fiołek bagienny
Liść strzałkowy - zroślicha stopowcowa
Liść sercowaty - słonecznik zwyczajny
Liść rombowy - szarłat zwisły
Liść jajowaty lancetowaty -dłoniastoklapowany - czosnek niedźwiedzi
Liść odwrotnie jajowaty -pierzastosieczny - wiąz górski
Liść równowąski -pierzastodzielny - kosaciec syberyjski
Liść łopatkowy -pierzastowrębny - stokrotka polna
1 3 1