Witam ,

Potrzebuje bardzo dobre zaproszenie na spotkanie z radnym partii politycznych , czyli ja zapraszam was na spotkanie z partii PO np. Tuskiem :) . Jeżeli ktoś potrafi zadowolić moją panią od WOSu to bardzo proszę ...

Pozdrawiam , na prawdę ona jest wymagająca a mi coś z tym nie wychodzi :)

2

Odpowiedzi

2010-01-29T15:28:04+01:00
Serdecznie zapraszamy
Pana Donalda Tuska na spotkanie pedagogiczne, które odbędzie się w dniu 20.01.2010r. w szkole Gimnazjalnej nr. 4 w Jaśle przy ulicy P.Skargi od godziny 16.00.
Srdecznie zapraszamy na rozmowę
Rada pedagogiczna zespołu szkół nr 4


[ty mozesz napisac swoja szkole i mejscowosc] pozdrawiam ;)
1 2 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T15:34:39+01:00
Serdecznie zapraszam Pana Jana Nowaka na spotkanie z premierm RP Donaldem Tuskem, przewodniczacym partii PO, odbedzie się ono w Gimnazjum nr 2 im Władysława Jagiełły w Płocku przy ul Sienkiewicza 25 w dniu 4 lutym br o godz 12:00.
Przewodniczący SU
Karol Mróz
1 3 1