Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T15:29:35+01:00
1)Ba(OH)₂+2HCl ---> BaCl₂ + 2H₂O
2)2LiOH + H₂SO₃ ---> Li₂SO₃ + 2H₂O
3)NaOH + HNO₃ ---> NaNO₃ + H₂O
4)Mg(OH)₂ + H₂SO₃ ---> MgSO₃ + 2H₂O
42 4 42
a mógł byś jeszcze wysłać jonowo , skrócone i cząsteckowo?
2010-01-29T15:31:34+01:00
1. Ba(OH)₂+2HCL →BaCl2 + 2H2O
2. 2LiOH + H₂SO₃ → Li2SO3 + 2H2O
3. NaOH + HNO₃ → NaNO3 + H2O
4. Mg(OH)₂ + H₂SO₃ → MgSO3 + 2H2O
24 4 24
2010-01-29T15:35:27+01:00
1) Ba(OH)₂+ 2HCl → BaCl₂ + 2H₂O
2) 2LiOH + H₂SO₃ → Li₂SO₃ + 2H₂O
3) NaOH + HNO₃ → NaNO₃ + H₂O
4) Mg(OH)₂+ H₂SO₃ → MgSO₃ + 2H2O
16 4 16