Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T15:39:37+01:00

CECHY NARODU POSKIEGO.
Zawisc, krytykanctwo, bezinteresowna zlosliwosc sa umieszczane
przez socjologów wsród polskich cech narodowych..
Polacy są bardzo mało tolerancyjni w kwestiach wyznaniowych , sa oczywiscie
goscinni i sa patriotami.
Charakter narodowy kształtują warunki geograficzne, klimatyczne, układy społeczne, ekonomiczne i polityczne.
Położenie geograficzne Polski sprzyjało ukształtowaniu się takich cech charakteru narodowego Polaków, jak bezpośredniość, gościnność, łatwość w nawiązywaniu stosunków z cudzoziemcami oraz umiłowanie wolności. To pragnienie wolności było największą przeszkodą dla dwóch potężnych sąsiadów – Niemiec i Rosji.

POZDRAWIAM ;)
4 4 4
  • Użytkownik Zadane
2010-01-29T15:43:24+01:00
1. Wspólne terytorium, kultura i język, tradycje,obyczaje.
2. Polska historia .
3.Patriotyzm ,nacjonalizm.
Naród jest pierwotną i naturalną zbiorowością ludzi którzy maja wspólne korzenie, zamieszkują jedno terytorium.
Polska ma jednego prezydenta,jeden ustrój dla wszystkich,patriotyzm,przywiązanie do ojczyzny itp.
4 4 4
2010-01-29T18:19:37+01:00
Gościnność , umiłowanie wolności , patriotyzm , zaradność , chciwość i skłonność do rozrywek .
8 4 8