Odpowiedzi

2010-01-29T15:29:14+01:00
T = 253 m :( 5m/d + 6 m/d) = 253 m : 11 m/d = 23 d
Odp. Te zespoły spotkają się po 23 dniach.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T15:29:22+01:00
No to tylko trzeba dodać ilość metrów jaką przebija jeden zespół i drugi,czyli 6m+5m.

I teraz podzielić 253 m na 11 i wychodzi Ci 23.

Czyli po 23 dniach oba zespoły się spotkają ;)

Proszę o najlepszą odpowiedź ;)
2010-01-29T15:29:49+01:00
Dwa zespoły przebijają z dwóch stron tunel długości 253 m. Jeden zespół przebija 5 metrów dziennie, a drugi 6 metrów
dziennie. Po ilu dniach te zespoły się spotkają?



Razem zespoły te zbliżają się do siebie o 11 m dziennie. do pokonania mają 253 m, więc

253/11 = 23

Po 23 dniach się spotkają.