Odpowiedzi

2010-01-29T15:30:12+01:00
Tak w samsungu SGH - X520 możliwe jest zainstalowanie gadu gadu.
2 3 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T15:31:34+01:00
U mnie można było;D
Napewno ;D
<Jak to ten z klapkom to tak>
Tak;D
1 1 1
2010-01-29T15:32:15+01:00
jest to stry telefon. ale to raczej nie zalezy od tego. zalezy czy masz jeve. czytalam na internecie ze tak wiec jest to zalkiem mozlwe ;) jesli chcesz gadu gadu oto stronka : http://mobilne.gadu-gadu.pl/



pozdrawiam ;)
1 1 1