Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T15:56:38+01:00
V= s/t

V= prędkość
s= droga
t= czas

DANE:
s=2km=
t=8min=8/60h=0,13h

V=2km/0,13h
V≈15,38km/h

Zad 2

s=14km 200m=14 i 1/4 km
V≈15,38km/h

V=s/t
V*t=s /V
t=s/v

t=14 i 1/4 km / 15,38km/h
t=0,93h


tego zadania 2 nie jestem pewna czy jest dobrze.
2010-01-29T21:26:12+01:00
2km=2000m.
2km=8min
8min=480s
2000m:480s=4.1s
4.1s=100m

60min:8min=7,5
7,5x2=15km
Prędkośc: 15km/h

ćw2
100m=4.1s
200m=8.2s
2km=8min
14km:2=7
7x8=56
56min+8.2s=56min8.2s