Odpowiedzi

2010-01-29T15:37:32+01:00
Orzeczenie - forma osobowa czasownika
podmiot - wykonawca czynności
podmiot liryczny - osoba mówiąca w utworach lirycznych
orzeczenie imienne - forma osobowa orzeczenia
2 4 2
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T15:40:24+01:00
*orzeczenie opisuje daną czynność,która jest podmiotem
*podmiot oznacza wykonawcę czynności,która jest wyrażona orzeczeniem
*podmiot liryczny to osoba,która mówi w utworach lirycznych np. poezja
*orzeczenie imienne składa się z orzecznika i łącznika,który wyrażony jest formą osobową

Proszę o najlepszą odpowiedź :*
1 2 1