Odpowiedzi

2010-01-29T15:48:32+01:00
1.Moim zdaniem warto uczyć się języków obcych, ponieważ gdy gdzieś wyjedziemy nie mamy problemu z dogadaniem się z innymi ludźmi. Człowiek znający inne języki zawsze jest droższy.
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-29T16:14:04+01:00
Języki obce

Jak wiadomo w dzisiejszych czasach znajomość języków obcych to podstawa. Przydaja się one zarówno w życiu codziennym jak i w pracy. Wielu pracodawców ceni sobie znajomość chodź jednego języka obcego. Warto jest uczyc się języków obcych ponieważ jest to bardzo opłacalne, ucząc się języków zapewniamy sobie lepsze wykształcenie oraz możliwośc pracy za granicą.