Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T15:47:27+01:00
Zwierzęta żyjące w morzach i oceanach:
-ślimaki,
-delfiny,
-wieloryby,
-koniki morskie,
-śledzie,
-makrele.
Mam nadzieję,że pomogłam...proszę o naj ;]
29 3 29
2010-01-29T15:57:14+01:00
Ostrygi,raki,pierścienice,stawonogi,ryby:np.płetwale,wale,
wieloryby,orki,delfiny.;D
13 3 13
2010-01-29T16:02:51+01:00
-delfiny
-orki
-ryby
-raki
-walenie
-małże
-żółwie
-rekiny
14 3 14