Odpowiedzi

2010-01-29T15:49:53+01:00
Panie Boże przepraszam Cie za wszystkie Moje grzechy ,które popełniłem przeciw Tobie.Obiecuje już nie grzeszyć. Panie Jezu Bardzo Cię Kocham i proszę o wybaczenie.
85 3 85
przeciw tobie? XDD nie ogarniam
Fajna modlitwa o przebaczenie
2010-01-29T15:50:41+01:00
Bożę, nasz ojcze, chciałbym cię przeprosić za grzechy przeze mnie dzisiaj popełnione oraz przez moje dotychczasowe zycie. Przez tegoż Chrystusa, Pana naszego. Amen
34 3 34
tegoż? XD 1 najlepsza według mnie ale wszystkie 3 dobre ;)
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T15:54:42+01:00
Drogi Boże
Wiem, że teraz mi już nic nie pomoże
Grzechy moje zostały popełnione
Mam nadzieję, że zostaną wybaczone
Z całego serca proszę cię Panie
Wysłuchaj mojego błagania
Moja dusza chce się oczyścić
Z popełnionych wcześniej nienawiści
Modlę się do ciebie Boże
Mam nadzieję, że mi pomożesz

proszę

49 4 49
Najmniej dziękuje a według mnie najlepsza odpowieć XD ;3