Rozwiąż krzyżówkę i zapisz hasło .

Pytania:

1. Miejsce powstania słynnego pałacu władcy Kreteńczyków .
2. Miasto-państwo , z którego pochodzili koloniści .
3. Inaczej : greckie miasto-państwo .
4. Potężne budowle wznoszące przez Mykeńczyków .
5. Mityczny potwór mieszkający w labiryncie na Krecie .
6. Twórcą tej kultury byli Kretyńczycy .
7. Tak Grecy nazywali swoją ojczyznę .

3

Odpowiedzi

2010-01-29T15:51:26+01:00
1. Knossos
2.Ateny
3. pałace - twierdze
4. minotaur
5.minojska
6. Hellada
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-29T15:52:31+01:00
1.Knossos
2.Ateny
3.polis
4.labirynty
5.Minotaur
6.kultura minojska
7.Hellada

Nie mogę rozwiązać hasła bo nie mam podanych kratek i zaznaczonych liter...
4 4 4
2010-01-29T15:56:05+01:00
1. Knossos
2. Ateny
3. polis
4. Warownie (Mykeny)
5. Minotaur
6. kultura Minojska
7. Hellada
1 5 1