Odpowiedzi

2010-01-29T15:50:11+01:00
Na Allegro kupiliśmy muszlę, klozet we dwóch
i od środka tam od góry zbierał się cały bród
i nie pomagał ni górny płóg
co miał spłukiwać klozet
Matka dziwi się że ręce pakujemy tam swe
i że czyścimy w zagłębieniu całą noc ,całe dnie
bo szczotka tam nie sięga bo
jest wąsko więc ręką jest najlepiej zbierać cały syf całe zło
to wszystko sęs taki ma ,że ręka się wyrabia
bo trzeba sięgnąć w tę szczelinę by wyczyścić do cna
TAK WIĘC RĘCE ĆWICZYMY SWE
gdy czyścimy klozet
Dobrze wam radzę ziomale skoro tak dziwi was to
,że nadgarstki mamy wyczesane jak mało kto
chcesz być raperem uwierz w to
musisz czyścić klozet

SORY MAMA ZAJĘTA JEST ŁAZIENKA
NIECH MAMA SIĘ NIE LĘKA x2
BO MY CZYŚCIMY KLOZET

BO MY CZYŚCIMY KLOZET x2

# .:nadgarstkiem:.
nadgarstkiem
nadgarstkiem

http://patrz.pl/filmy/dno-dj-klozet-i-mc-muszla
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T15:51:27+01:00
Na Allegro kupiliśmy muszlę, klozet we dwóch
i od środka tam od góry zbierał się cały bród
i nie pomagał ni górny płóg
co miał spłukiwać klozet
Matka dziwi się że ręce pakujemy tam swe
i że czyścimy w zagłębieniu całą noc ,całe dnie
bo szczotka tam nie sięga bo
jest wąsko więc ręką jest najlepiej zbierać cały syf całe zło
to wszystko sęs taki ma ,że ręka się wyrabia
bo trzeba sięgnąć w tę szczelinę by wyczyścić do cna
TAK WIĘC RĘCE ĆWICZYMY SWE
gdy czyścimy klozet
Dobrze wam radzę ziomale skoro tak dziwi was to
,że nadgarstki mamy wyczesane jak mało kto
chcesz być raperem uwierz w to
musisz czyścić klozet

SORY MAMA ZAJĘTA JEST ŁAZIENKA
NIECH MAMA SIĘ NIE LĘKA x2
BO MY CZYŚCIMY KLOZET

BO MY CZYŚCIMY KLOZET x2

# .:nadgarstkiem:.
nadgarstkiem
nadgarstkiem


nadgarstek


bo on ma, ma, ma
siłę bitu ma on niby luźny staw a jest ziom
się nie dziw posłuchaj mnie
jest przecież naszym stylem -się wie
jest cool, jest bardzo cool kiedy twoja ręka robi siup
bo nadgarstek to nasz znak
kto dzisiaj śpiewa z nami robi tak:...
(że co? że wygląda jak zwichnięta ręka?)
nadgarstek
(daj spokojnie men...)
nadgarstek
co tu gadać spójrzcie sami ,jak można dawać czadu
nadgarstkami
#.............#
nadgarstek
luźna ręka ,miękki staw
gdy krok z nim uprawiam robię tak
każdy z was wymięka gdy stanie przed wami zgięta ręka
ci co ładne łapy mają na nadgarstkach się bujają
You Can Dance to niezła szmira
u nas nas na betonach tak się wycina

(chcecie zobaczyć prawdziwy break ?
gościu 3 lata ćwiczył)
nadgarstek
(jedziemy men...)

Brawo Kostek nasz ziom DJ klozet i MC muszla robią show
bo nadgarstek to nasz znak a komu to nie pasi robi tak: