Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T15:58:02+01:00
PRZEPIS NA MIŁOŚĆ wg andziulkaaaa:

1. Szklanka zrozumienia
2. Odrobina magii
3. Łyżeczka chemii
4. 1/2 kostki optymizmu
5. Dużoooo cierpliwości
Składniki należy dokładnie wymieszać i ukryć głęboko w sercu, poczekać aż wszystko będzie gotowe i pojawią się znaki:
a) szybkie bicie serca na widok drugiej osoby
b) głęboki i szybki oddech
c) wilgotne ręce
d) nutka zdenerwowania
e) narastające napięcie
Wszystko odpowiednio doprawić nutką dekadencji i podać ;) W miarę upływu czasu dodawać kolejne składniki, np. miłosne wiersze w ramach wyrażenia swoich uczuć :D SMACZNEGO


Pozdrawiam ;p
2 3 2
2010-01-29T15:58:35+01:00
Przepis na miłość :D

Składniki:
- ona
- on
- kapka magii
- świeże powietrze
- ławka
- troszeczkę chemi

Sposób wykonania:
Zmieszać ją i jego, znaleźć ławkę na świeżym powietrzu (najlepiej czysta wioska i spokój), posadzić ich... i wszelkie chwyty dozwolone...

SMACZNEGO!!!
2 3 2
2010-01-29T15:59:09+01:00
Przepis na miłość
250 dag szczęścia
450 dag zaufania
250 dag szczerości
750 dag przyjaźni

Wszystkie składniki dokladnie mieszamy , a nastepnie wlewamy do formy. Wkładamy do piekarnika na 250 stopni na 15 minut. Pozniej wyciagmy i tak powstaje idealna milosc!

Pozdrawiam ;D
3 3 3