Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T16:11:56+01:00
Heej. :-)
Zdanie pojedyncze zawiera tylko jedno orzeczenie.
Natomiast zdanie złożone zawiera więcej niż jedno orzeczenie.

Pozdrawiam.
1 5 1
2010-01-29T16:13:35+01:00
Zdanie pojedyncze zawiera jedno orzeczenie, a złożone więcej niż jedno.
1 4 1
2010-01-29T16:31:52+01:00
W zdaniu złożonym masz tylko jedno orzeczenie- czasownik. :)
A w zdaniu złożonym masz CO NAJMNIEJ dwa czasowniki- orzeczenia.. To jest proste.. :)
1 5 1