Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T16:14:04+01:00
1. Trzeba być miłym dla każdego.
2. Należy słuchać innych ludzi i nie mówić tylko o sobie.
3. Trzeba pomagać ludziom w kłopocie.
4. Pamiętaj, prawdziwych przyjaciół poznajemy w biedzie.
1 5 1
2010-01-29T16:17:52+01:00
Powinienaś być wobec przyjaciela szlachetna, uczciwa, pomocna, powinienaś okazywać dla niego szacunek oraz zrozumienie, musisz być aktywna, musisz ''lubić '' życie i wiedzieć, co twój przyjaciel chce osiągnąć.
1 5 1