Opiekujesz się grupą młodzieży z zagranicy. Młodzież ta przebywa w Polsce na wycieczce objazdowej. Organizatorzy poprosili Cię o przygotowanie ankiety podsumowującej wycieczkę. Zredaguj cztery pytania, w których poprosisz uczestników o opinię na temat:
1). miejsc które zwiedzali
2).warunków zakwaterowania
3). wyżywienia
4).opieki podczas wycieczki.

2

Odpowiedzi

2010-01-29T16:57:39+01:00
1. What places have you seen during this trip?
2. Did you like your conditions of hotel accommodation?
3. Did you like food?
4. Did you like protection during trip?

co do 4 nie jestem pewien. powodzenia na lekcji.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T17:01:58+01:00
Rozumiem , że pyt. mają być po ang ?

1. Are the places where were you were interesting?

2. How do you assess the conditions for accommodation?

3. What was the board ?

4. What are you evaluate care during a trip that meets your requirements and expectations?


; )) . Pozdrawiam . I mam nadzieję , że pomogłam ; p .