Napisz list do kolegi z Niemiec (wraz z tłumaczeniem).
Z ostatniej dyskoteki wróciłaś 2godz. później , rodzice wprowadzili zakaz wychodzenia przez 2tyg.
Napisz :
*o powodach spóźnienia i awanturze z rodzicami;
*przedstaw zakaz i czas trwania kary;
*napisz o innych problemach z rodzicami i sposobach ich rozwiązywania;
*zapytaj jakie on ma problemy z rodzicami i jak je rozwiązuje...

2

Odpowiedzi

2010-01-29T19:54:21+01:00
Geliebt <imie> miejsce i data

Am Anfang meines Briefes möchte ich begrüßen zu dürfen und ich muss Sie über Dinge, die mich in den letzten Wochen zu erzählen. Die jüngsten Disco kam zwei Stunden später, als meine Eltern erzählten, so gaben sie mir die Strafe Ich kann nicht mehr aus dem Haus für 2 Wochen. Eltern erzählte przysc etwa 19, kam aber in einer sehr schönen Mädchen, und ich bemerkte, dass ist 21, I so schnell lief in das Haus, aber als ich kam, war 22 Aus dem Fenster meiner Mutter wartete mein Vater und ich wusste, dass ich nicht einen Elfmeter und ging, so dass für die Eltern. Ursprünglich waren sie aufgeregt, aber es begann im August, aber immer noch uspakajac DostaLem Strafe. Ich habe immer Probleme mit ihren Eltern, wie ich wollte spielen auf dem Schnee mit meinen Kollegen und ich verpasste den Kindergarten für 2 Stunden, natürlich erfreut, dass wir das Vergnügen haben, wohin sie fahren. Liebe <imie> wie Sie Probleme lösen, und ob sie wogole haben? Bereits muss ein Ende haben, weil es spät geworden ist. Wenn Du diesen Brief zu antworten so bald wie möglich lesen Sie bitte. Grüße aus dem Polnischen

podpis



po polsku

Na poczatku mojeg listu chcialemby cie pozdrowic oraz musze ci opowiedziec o rzeczach ktore wydazyly sie w ostatnich tygodniach.
Z ostaniej dyskotegi wrocilem o dwie godziny pozniej niz mi rodzice kazali , wiec dali mi kare ze nie moge wychodzic z domu przez 2 tygodnie. Rodzice kazali przysc o 19, lecz poznalem bardzo mila dziewczyne i nie zauwazylem ze jest 21, wiec szybko bieglem do domu, ale gdy dobieglem byla 22. Z okna mama z tata wypatrywali mnie i wiedzialem ze kara mnie nie ominie i poszlem, wiec do rodzicow. Poczatkowo byli zdenerwowani ale zaczeli sie uspakajac ale i tak dostalem kare. Ja zawsze mam problemy z rodzicami, ostatnio spodobala mi sie zabawa na sniegu z kolegami przedszkola i spoznilem sie o 2 godziny, oczywiscie gdy fajnie sie bawie to musimy gdziesz jechac. Drogi ..... jak ty rozwiazujesz problemy i czy wogole je masz?
Juz musze konczyc poniewaz robi sie pozno. Jesli przeczytales ten list to odpisz jak najszybciej. Pozdrowienia z Polski

nie zapomni o dacie i miejscu

1 1 1
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-29T21:45:00+01:00
Hallo Adam!
Zunächst möchte ich Sie begrüßen zu dürfen und bitten um Ihre Gesundheit. Ich hoffe, dass Sie sich wohl fühlen. Wissen Sie, ich wurde vor kurzem eine dumme Situation zu Hause bei ihren Eltern. Und sagen! Ich ging zum ersten Mal in seinem Leben mit einem Kollegen in einer Diskothek. Natürlich, die Eltern haben Angst vor mir sagte, ich solle nach Hause zu einem bestimmten Zeitpunkt zu gehen. Ich hasse dieses System. Aber irgendwie kam heraus, dass es spät zurück war für zwei Stunden. Und die Eltern werden mit Wut erfüllt. Verbot mir zwei Wochen, um das Haus verlassen. Ich habe versucht, ihnen zu erklären, dass es nicht unsere Schuld ist verfehlt, nur ein wenig zasiedzieliśmy Bus und wir geflohen. Dann schlug ein Kollege für uns, dass wir nach Hause genommen, sondern müssen ein wenig warten, weil er noch etwas zu erledigen hat. Doch wie üblich war, die Eltern des Kindes nicht hören. Sie sagte nur: - Sie haben ein Verbot für zwei Wochen, um das Haus zu verlassen! Ich schätze, dass nur ein Hund, oder Shopping. Keine Angriffe auf die Stadt mit Freunden, oder in den Park - Nun, das Ende der Diskussion. Aber das ist nicht alles, was ich gern an die Eltern. Ich noch an ihm festhalten zu spät, um wieder auf die Spaziergänge, dass ich Musik hören zu laut, zu langes Sitzen am Computer, erfahre ich, daß schlecht. Ich habe es satt! Haben auch Sie solche Probleme mit ihren Eltern, oder einfach nur mich? Wenn ja, bitte schreiben Sie mir, wie sie zu lösen, weil ich es nicht haben keiner Weise. Ich hoffe, dass bald wirst antworte mir.
Mit freundlichen Grüßen und Senden von Küssen - (twoje imię)



Witaj Adam!
Na początek chcę Cię pozdrowić i zapytać o twoje zdrowie. Mam nadzieję że czujesz się dobrze. Wiesz, miałam ostatnio taką głupią sytuację w domu z rodzicami. A mianowicie! Poszłam pierwszy raz w życiu z kolegą na dyskotekę. Oczywiście, rodzice obawiając się o mnie kazali mi wrócić do domu o określonej porze. Nie cierpię tego systemu. Ale tak jakoś wyszło, że się spóźniłam z powrotem o dwie godziny. No i rodzice wpadli w szał. Zabronili mi przez dwa tygodnie wychodzić z domu. Próbowałam im wytłumaczyć, że to nie z naszej winy się spóźniliśmy, tylko trochę się zasiedzieliśmy i autobus nam uciekł. Potem kolega nam zaproponował, że nas odwiezie, ale będziemy musieli poczekać trochę, ponieważ on musi coś jeszcze załatwić. Ale jak zwykle rodzice dziecka nie słuchają. Powiedzieli tylko - masz zakaz wychodzenia przez dwa tygodnie z domu! Chyba że tylko z psem, albo na zakupy. Żadnych wypadów z przyjaciółmi na miasto, czy do parku - No i koniec dyskusji. Ale to nie jest wszystko co ja przechodzę z rodzicami. Ciągle się mnie czepiają że za późno wracam ze spacerów, że za głośno słucham muzyki, za długo siedzę na komputerze, że źle się uczę. Mam już tego dość! Czy ty też masz takie problemy ze swoimi rodzicami, czy tylko ja? Jeżeli tak, to napisz mi proszę jak je rozwiązujesz, bo ja nie mam na to żadnego sposobu. Mam nadzieję że szybko mi odpiszesz.
Pozdrawiam i przesyłam buziaki - ... (twoje imię )