Proszę o przetłumaczenie piosenki Voltaire - When You're Evil. Tekst znajduje się na stronie
http://www.tekstowo.pl/piosenka,voltaire,when_you_re_evil.html
Niestety sam nie znam wszystkich zwrotów, a zależałoby mi na dokładnym przetłumaczeniu tej piosenki. Dlatego też daje tyle punktów :)
Oczywiście za dobre tłumaczenie daje naj, a tekst po "wizycie" w jakimś translatorze zgłaszam.

3

Odpowiedzi

2010-01-29T16:25:39+01:00
Kiedy Diabeł jest zbyt zajęty
I trochę Śmierci zbyt dużo
Oni wzywają mnie przez imię, które widzisz,
Dla mojego specjalnego dotknięcia.
Do Panów jestem panną Los
Do Pań jestem panem Nagroda
Ale zadzwoń mnie przez jakieś imię
Jakaś droga to jest wszystko jedno

Jestem muchą w twojej zupie
Jestem kamykiem w twoim bucie
Jestem demonem w twoim łóżku
Jestem uderzeniem na każdej głowie
Jestem skórce, na której pośliźniesz się
Jestem szpilką w każdym biodrze
Jestem cierniem w twojej stronie
Robi, że kręcisz się i skręcać się I ten jest tak łatwy kiedy jesteś zły
To jest życie, widzisz
Diabeł przechyla jego kapelusz do mnie
Robię to wszystko, ponieważ jestem zły
I robię to wszystko za darmo
Twoje łzy są wszystkie zapłacić kiedykolwiek będę potrzebował

Kiedy są dzieci, by zrobić smutny
Kiedy jest cukierek, by zostać mieć
kiedy jest kieszenie odeszły by wybrać
Kiedy jest babcie odeszły do podróży w dół schodki
Będę tam, będę czekał' dookoła kąta
To jest gra. Cieszę się jestem w tym
' Powodują tam jest noszonym każdą minutę
I to jest tak łatwe kiedy jesteś zły
To jest życie, widzisz
Diabeł przechyla jego kapelusz do mnie
Robię to wszystko, ponieważ jestem zły
I robię to wszystko za darmo
Twoje łzy są wszystkie zapłacić kiedykolwiek będę potrzebował

Zastawiam moją wierność, do wszystkich rzeczy ciemną
I obiecuję na mojej przeklętej duszy
Aby zrobić jako jestem powiedziany, Pan Beelzebub
Nigdy nie zobaczył żołnierza całkiem jak ja
Nie tylko robi jego praca, ale robi to szczęśliwie.

Jestem lękiem, który trzyma budzisz
Jestem cieniami na ścianie
Jestem potworami, którymi oni stają się
Jestem koszmarem w twojej czaszce
Jestem sztyletem w twoim tylnym
Dodatkowy włączać półka
Jestem drżeniem twojego serca
Kłujący ból, nagły początek.

I to jest tak łatwe kiedy jesteś zły
To jest życie, widzisz
Diabeł przechyla jego kapelusz do mnie
Robię to wszystko, ponieważ jestem zły
I robię to wszystko za darmo
Twoje łzy są wszystkie zapłacić kiedykolwiek będę potrzebował
I robię to wszystko za darmo
Twoje łzy są wszystkie zapłacić kiedykolwiek będę potrzebował
I robię to wszystko za darmo
Twoje łzy są wszystkie zapłacić kiedykolwiek będę potrzebował

To staje się tak samotne będąc zły
Co zrobiłbym, by zobaczyć uśmiech
Nawet dla mała chwila
I kocha ciebie kiedy jesteś zły
Leżę przez moje zęby!
Twoje łzy są wszystkim przedsiębiorstwem które potrzebuję
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T16:25:50+01:00
Kiedy Diabeł jest zbyt zajęty
A Śmierć to trochę za dużo
Wzywają mnie po imieniu, widzisz,
Dla mojego specjalnego dotyku.
Dla panów jestem Panna Fortuna
Dla pań jestem Pan Nagroda
Ale nazywaj mnie jakimkolwiek imieniem
W każdym przypadku na jedno wychodzi.

Jestem muchą w twojej zupie
Jestem kamykiem w twoim bucie
Jestem demonem w twoim łóżku
Jestem guzem na każdej głowie
Jestem skórką na której się poślizgniesz
Jestem szpilką w każdym biodrze
Jestem kolcem w twoim boku
Który sprawia że wijesz się i kręcisz

I to takie proste, kiedy jesteś zły
To jest życie, widzisz,
Diabeł zdejmuje przede mną kapelusz
Robię to wszystko, bo jestem zły
I robię to wszystko za darmo
Twoje łzy są jedyną zapłatą, jakiej potrzebuję.

Dopóki są dzieci, które można zasmucać
Dopóki są słodycze, które można przywłaszczyć
Dopóki zostały kieszenie do okradnięcia
Dopóki są babcie, które można zepchnąć ze schodów
Będę tam, będę czekał za rogiem
To gra, cieszę się, że w niej uczestniczę
Bo jeden się rodzi co minutę

I to takie proste, kiedy jesteś zły
To jest życie, widzisz,
Diabeł zdejmuje przede mną kapelusz
Robię to wszystko, bo jestem zły
I robię to wszystko za darmo
Twoje łzy są jedyną zapłatą, jakiej potrzebuję.

Ślubuję moją lojalność, dla wszystkich rzeczy mrocznych
I przysięgam na moją przeklętą duszę
Robić to, co mi każą, Lord Belzebub
Nigdy nie widział żołnierza takiego, jak ja
Nie tylko wykonuje swoją pracę, ale robi to z radością.

Jestem strachem, który nie pozwala ci spać
Jestem cieniami na ścianie
Jestem potworami, którymi się stają
Jestem koszmarem w twojej czaszce
Jestem sztyletem w twoich plecach
Dodatkowym okrążeniem na kole tortur
Jestem drżeniem twojego serca,
Kłujący ból, nagły początek

I to takie proste, kiedy jesteś zły
To jest życie, widzisz,
Diabeł zdejmuje przede mną kapelusz
Robię to wszystko, bo jestem zły
I robię to wszystko za darmo
Twoje łzy są jedyną zapłatą, jakiej potrzebuję.
I robię to wszystko za darmo
Twoje łzy są jedyną zapłatą, jakiej potrzebuję.
I robię to wszystko za darmo
Twoje łzy są jedyną zapłatą, jakiej potrzebuję.

Robi się tak samotnie, kiedy jest się złym
Co bym zrobił, by zobaczyć uśmiech,
Nawet przez krótką chwilę
I nikt cię nie kocha, kiedy jesteś zły.
Kłamię przez zęby!
Twoje łzy są jedynym towarzystwem, jakiego potrzebuję

Pozdrawiam gorąco :))
2010-01-29T17:29:36+01:00
Kiedy Diabeł jest zbyt zajęty
A Śmierć to trochę za dużo
Wzywają mnie po imieniu, widzisz,
Dla mojego specjalnego dotyku.
Dla panów jestem Panna Fortuna
Dla pań jestem Pan Nagroda
Ale nazywaj mnie jakimkolwiek imieniem
W każdym przypadku na jedno wychodzi.

Jestem muchą w twojej zupie
Jestem kamykiem w twoim bucie
Jestem demonem w twoim łóżku
Jestem guzem na każdej głowie
Jestem skórką na której się poślizgniesz
Jestem szpilką w każdym biodrze
Jestem kolcem w twoim boku
Który sprawia że wijesz się i kręcisz

I to takie proste, kiedy jesteś zły
To jest życie, widzisz,
Diabeł zdejmuje przede mną kapelusz
Robię to wszystko, bo jestem zły
I robię to wszystko za darmo
Twoje łzy są jedyną zapłatą, jakiej potrzebuję.

Dopóki są dzieci, które można zasmucać
Dopóki są słodycze, które można przywłaszczyć
Dopóki zostały kieszenie do okradnięcia
Dopóki są babcie, które można zepchnąć ze schodów
Będę tam, będę czekał za rogiem
To gra, cieszę się, że w niej uczestniczę
Bo jeden się rodzi co minutę

I to takie proste, kiedy jesteś zły
To jest życie, widzisz,
Diabeł zdejmuje przede mną kapelusz
Robię to wszystko, bo jestem zły
I robię to wszystko za darmo
Twoje łzy są jedyną zapłatą, jakiej potrzebuję.

Ślubuję moją lojalność, dla wszystkich rzeczy mrocznych
I przysięgam na moją przeklętą duszę
Robić to, co mi każą, Lord Belzebub
Nigdy nie widział żołnierza takiego, jak ja
Nie tylko wykonuje swoją pracę, ale robi to z radością.

Jestem strachem, który nie pozwala ci spać
Jestem cieniami na ścianie
Jestem potworami, którymi się stają
Jestem koszmarem w twojej czaszce
Jestem sztyletem w twoich plecach
Dodatkowym okrążeniem na kole tortur
Jestem drżeniem twojego serca,
Kłujący ból, nagły początek

I to takie proste, kiedy jesteś zły
To jest życie, widzisz,
Diabeł zdejmuje przede mną kapelusz
Robię to wszystko, bo jestem zły
I robię to wszystko za darmo
Twoje łzy są jedyną zapłatą, jakiej potrzebuję.
I robię to wszystko za darmo
Twoje łzy są jedyną zapłatą, jakiej potrzebuję.
I robię to wszystko za darmo
Twoje łzy są jedyną zapłatą, jakiej potrzebuję.

Robi się tak samotnie, kiedy jest się złym
Co bym zrobił, by zobaczyć uśmiech,
Nawet przez krótką chwilę
I nikt cię nie kocha, kiedy jesteś zły.
Kłamię przez zęby!
Twoje łzy są jedynym towarzystwem, jakiego potrzebuję