Odpowiedzi

2010-01-29T16:39:56+01:00
A) Pan Edek w marszobiegu na 50km uzyskał czs 4godz. i 30 minut. Biegł z prędkością 16 km/h, a szedł z prędkością 6 km/h. Ile kilometrów przebiegł, a ile przeszedł ?

b) Rok temu Basia była 2 razy starsza od Agnieszki. Dziś jest od niej starsza o 5 lat. Ile lat ma Basia, a ile Agnieszka ?

c) Stół i 6 krzeseł kosztowały 1020zł. Cenę stołu obniżono o 10%, a cenę krzeseł o 20%. Teraz za zestaw trzeba zapłacić 846zł. Ile kosztował stół, a ile krzesła przed obniżką ?

d) Marek kupił 12 pączków po 0,95 zł i 4 paczki wafelków za 2,35 zł każda. Ile zapłacił ?

Mam nadzieję, że dobre zadania. Chyba pomogłam. Bardzo proszę o najjj... Z góry dziękuję...
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T16:42:40+01:00
1Mama ma czterdzieści pięć lat.Tata jest o siedem lat starszy.Ich córka jest dwadzieścia osiem lat młodsza od mamy.Ile lat mają wszyscy domownicy?

2Ojciec i syn mają 52 lata. 6 lat temu ojciec był trzykrotnie starszy od syna. Ile lat ma ojciec, a ile syn?

3W roku 2005 na uroczystości urodzin zapytano jubilata, ile ma lat. Jubilat odpowiedział: ,,Jeśli swój wiek sprzed 10 lat pomnożę przez swój wiek za 11 lat, to otrzymam rok mojego urodzenia''.

4Matka ma 27 lat, a córka ma 5 lat. Za ile lat matka będzie 3 razy starcza od córki?




1Książka kosztuje 40 zł.Jej cenę podniesiono o 20%. Z nową ceną się nie sprzedawała więc obniżono ją o 20%.Ile teraz kosztuje ta książka?

2Kalkulator kosztuje 50 zł. Uczniowie mogą kupić urządzenie ze zniżką 10%. Ile muszą zapłacić?
Sweter kosztuje 80 zł.

3Co jest korzystniejsze dla kupującego: obniżka ceny o 30% czy obniżka o 25 zł?

4Buty, które kosztowały 300 zł, staniały najpierw o 25%, a potem jeszce o 12%.
Jaka jest aktualna cena butów?



1Z hektara uzyskuje się przeciętnie 37 kwintali zboża, i ha to 10000 m2, a kwintal to 100 kg. Ile zboż uzyskuje się przeciętnie a 1 m2 gruntu?

2W rozlewni napełnia się sokiem pomidorowym puszki o pojemności 0,33 l i butelki o pojemności 05 l. Ile litrów
soku potrzeba do napełnienia 1000 puszek i 100 butelek?

3Zbroja rycerza Zbyszka ważyła 58,3 kg, a zbroja jego konia 117,6 kg. Miecz rycerza ważył aż12,75 kg, topór 9,75 kg, a włócznia 4,6 kg. Zbyszko bez zbroi i ekwipunku ważył 96 kg. Jaki ciężar musiał dżwigać biedny koń Zbyszka?

4Zmieszano różne rodzaje cukierków: 1,2 kg mlecznych, 80 dag czekoladowych, 65 dag orzechowych i 72 dag irysów. Ile kilogramów ważyła mieszanka?



o godzinie 8.00 Ania wyjechała rowerem ze średnią prędkością 12km/h. Po 2 godzinach jazdy zepsuł się jej rower. Po prawie godzinnej próbie zreperowania Ania pozostawiła rower w pobliskim domu i o godzinie 11 wyruszyła idąc ze średnią prędkością 4km/h, dalej pieszo. Na zaplanowane miejsce dotarła o godzinie 14.
napisz wzór wyrażający drogę Ani jako funkcję czasu.

Z miasta wyruszył samochód i jechał ze stała szybkością 72km/h po upływie 1h z tego samego miejsca wyruszył motocyklista, który jechał ze stała szybkością 30m/s.
Po jakim czasie od chwili wyruszenia samochodu dogoni go motocyklista?
Jaką drogę pokonają pojazdy do tego momentu?
Wykonaj na jednym rysunku wykresy zależności drogi od czasu dla obu pojazdów.


więciej z czasem nie mogłam powymyślać.
reszta chyba jest dobrze :-)
1 5 1
2010-01-29T21:48:22+01:00
A)Janek chodzi do szkoły 30 minut a droga którą pokonuje to 4 km. Z jaką predkościa porusza sie janek?
b)Asia jest 2 razy starsza od Ani. Ania ma 8 lat, ile lat ma Asia?
c)30% z 300 to?
d)Cena pewnego towaru najpierw została obniżona o 1/10 a potem o 3/10. O ile w sumie obniżono cenę tego towaru?
2 2 2