Odpowiedzi

2010-01-29T16:35:12+01:00
Tlenek miedzi (II)+.......--->.........+tlenek węgla
tlenek węgla(II)+............---->tlenek wapnia+węgiel
tlenek żelaza(II)+wodór---->..........+.............
tlenek manganu(IV)+...........----->.........+tlenek węgla (IV)
tlenek srebra(I)+.......---------->tlenek wodoru+srebro
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T16:48:36+01:00
Woda ---> tlen + ......
tlen + ..... ---> tlenek srebra (I)
magnez + tlenek siarki ---> ............. + siarka
tlenek miedzi + ......... ---> siarka + ...........
chlorek żelaza + .......... ---> siarczek żelaza + chlorek sodu

Bardzo proszę o najjj... Z góry dziękuję...