NAPISZ Według kolejności alfabetycznej i napisz na co się wymienia ż i podaj ten wyraz.
każdy,można,wybrzeże,najwyższy,żubry,stożkowaty,żeby,żona, również, wyżyna,także, dużo, przecież,podróż, podróżnicze,możliwe,że.
Dzięki z góry :****************************************************************

2

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T16:35:15+01:00
Dużo, każdy, możliwe, można, najwyższy, podróż, podróżnicze, przecież, również, stożkowaty, także, wybrzeże, wyżyna, że, żeby,żubry, żona
2 1 2
2010-01-29T17:50:08+01:00
"ż" wymienia się na: g,dz,h,z,ź,s
kolejność aalfabetyczna:
dużo, każdy, możliwe, można, najwyższy, podróż, podróżnicze, przecież, również, stożkowaty, także, wybrzeże, wyżyna, że, żeby, żona, żubry.
Według mnie nic się nie wymienia.