Mam napisać do podanych zwierząt znaczenie dla człowieka czyli np
Owca - daje nam wełnę
( tak po 2, 3 przykłady )
Koń - .....................
Kozy - daje nam mleko, sery ...............
Indyk - .........................................

Bardzo proszę o szybką pomoc !!! :]
Dam naj.! ;pp

3

Odpowiedzi

2010-01-29T16:42:44+01:00
Koń - pomaga w przemieszczaniu się ,
Kozy - daje nam mleko, sery
Indyk - upiększa przyrode swoim ogonem,

niemam pomysłu .
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T16:43:42+01:00
Owca - daje nam wełnę, mleko, sery

Koń - mięso, możemy uprawiać jazdę konno
Kozy - daje nam mleko, sery,
Indyk - mięso,
1 5 1
  • Użytkownik Zadane
2010-01-29T16:45:22+01:00
Koń-można się na nim przemieszczać,hipoterapia,oranie
Koza-nie wiem co jeszcze
Indyk-można go zjeść,
1 1 1