Odpowiedzi

2010-01-29T16:44:28+01:00
Http://www.bryk.pl/teksty/liceum/biologia/botanika/11531-komórka_roślinna_i_komórka_zwierzęca_porównanie.html

Proszę :) Powinno pomóc
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T16:45:26+01:00
-plastydy u roślin u zwierząt nie
-wodniczki u roślin u zwierząt raczej nie
-u roślin ściana komórkowa u zwierząt nie
-glioksysomy i sferosomy u roslin, u zwierząt nie
różnie wygląda także cytokineza tych komórek
2 3 2
2010-01-29T17:21:11+01:00
Komórka roślinna ma:

ścianę komórkową
chloroplasty
wielka wodniczka
skrobia

komórka zwierzęca:

nie ma ściany komórkowej
nie ma chloroplastów
malutka wodniczka
glikogen
1 5 1