Odpowiedzi

2010-01-29T16:49:46+01:00
Malarstwo:freski, pejzaże, dodatki złota
Rzeźba:charakter religijny,
2010-01-29T16:55:47+01:00
Malarstwo:
- Dominuje fresk i sgraffito,
- Tematyka religijna,
- Stosowny ubiór ludzi (brak nagich postaci),
- Brak perspektywy,
- Obrazy pełne przepychu.

Rzeźba:
- Kompozycje dostosowane do ram architektury,
- Deformacje postaci,
- Funkcje dydaktyczne,
- charakter ekspresyjny i dramatyczny.

Pozdrawiam ^^
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T18:28:42+01:00
Malarstwo;
-tematyka religijna,
-dominuje fresk,
-brak ludzi nago tylko w ciuchach,
-brak perspektywy,
-obrazy pełne przepychu,
-pejzaże,
-dodatki złota.

Rzeźba ;
-kompozycje dostosowane do ram architektury,
-funkcje dydaktyczne,
-charakter ekspresyjny i dramatyczny,
-deformacje postaci,

nie wiem chyba jest dobrze :-)
2 5 2