Odpowiedzi

2010-01-29T16:47:12+01:00
Nie zaśmiecać środowiska , wyrzucać śmieci do kosza , a nie na trawniki .
1 4 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T16:49:15+01:00
- segregacja śmieci
- ochrona środowiska

to jeżeli chodzi o środowisko przyrodnicze.

-nie biję
-nie palę
-nie biorę narkotyków
-nie kradnę
- przestrzegam dekalogu
-nie piję alkojolu jeżeli nie mam 18 lat
- upominam innych jeżeli robią coś źle

to jeżeli chodzi o moralność.