Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T16:49:18+01:00
Gdy spadałam z nieba miałam gęsią skrórkę, nogi miałam jak z waty, głos mi drżał, bałam się... Obudziłam się, bo to tylko był sen.. <o to na przykład :))
2010-01-29T16:49:57+01:00
Świat bez zawiści apel do współczesnego człowieka .

Każdy z nas wie, czym w życiu każdego człowieka jest zawiść. wiemy skąd się rodzi i skąd się bierze chodź nie każdy z nas rozumie skąd taka zawiść się rodzi. Znamy to uczucie zapewne lecz nie potrafimy sie do tego przyznać. Ogóle dobro ludzkości zależy przede wszystkim od pracy w grupie jak i tworzenie społeczeństwa. Nie jesteśmy osobami samowystarczalnymi w kazdej sytuacji często odrzucamy pomoc innych ludzi wystarczy dluzej zastanowić ze zawiść jest na całym świecie i w życiu kazdego czlowieka wogole nie potrzebna. jestem przekonana ze kazdy z nas na codzien ulega słabością ktore sa spowodowane myslami zaledwie tylko o sobie. Za tem apeluje do wszystkich ludzi na calym swiecie aby nie ulegali latwo zawisci. jest wielu ludzi którzy zazdroszczą szczecia innym ale jednak nie pracuja sami na swoje szczescie. po co wiec zazdroscic? kazdy z nas wiele zazdrosci innym np pieknego domu . Moim zadaniem jest zaapelowac do wszystkich ludzi na calym swiecie wiec apelujac przeciw zawisci przytocze dwa fragmenty ktore znajduja sie w starym testamencie . Fragmenty dotycza histowi dwoch braci Kaina i Abla ktorzy skladaja ofriary Panu Bogu. Abel skladajac ofiare postanowil zlozyc w ofirze owce a Kain zloza zboza. mlodszy brat y mial zawsze na codzien czyste serce wiec jego ofiara radowala Boga . Kain byl zazdrosny poniewaz Bog nie przyjal jego ofiary. Kazdego dnia zazdrosc byla wieksza i poglebiala sie az zabił Abla. Nastepny fragment dotyczy przypowieci o Jzefie gdzie równiez miala miejsce zazdrosc braci ktora byla spowodowana wieksza miloscia ojca do Józefa. Zazdrosc braci doprowadzila rowniez do zbrodni. Jednak równiez i teraz w czasach obecnych zazdrosc moze doprowadzic do podobnych czynów. warto wiec zastanowic sie czy nie lepiej bylo by gdby docenialo sie to co sie ma i zylo sie z czystym sercem na codzien.