Odpowiedzi

2010-01-29T17:41:36+01:00
{7+x-3y = x-5y
{10x-10y-4+4x=y

{x-3y-x+5y=-7
{14x-11y=4

{2y=-7 | :2
{14x-11y=4

{y=-3,5
{14x-11*(-3,5)=4

{y=-3,5
{14x+38,5=4

{y=-3,5
{14x=-34,5 | :14

{y=-3,5
{x=-2,46
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T17:47:42+01:00
7+x-3y=2x-x-5y
10(x-y)-4(1-x)=y

x-3y-2x+x+5y=-7
10x-10y-4+4x=y

2y=-7 /:2
14x-11y=4

y=-3,5
14x-11(-3,5)=4

y=-3,5
14x+38,5=4

y=-3,5
14x=4-38,5

y=-3,5
14x=-34,5 /:14

y=-3,5
x≈-2,46
1 5 1