Odpowiedzi

2010-01-29T16:54:12+01:00
Glony---> rozwielitka---> szczupak
plankton-----ukleja-----jazgarz-----okoń----szczupak---sum----rybołów------lis
plankton----- szprotka----- szczupak
glony---- rozwielitka---- płoć---- węgorz


Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T17:27:39+01:00
Tarczniki - Mszyca- Biedronka siedmiokropka

Jęczmień - Wróbel - Jastrząb

krowa—bzyki—bakteria—bakteriofag

ziemniak—stonka—bażant—lis

moczarka - ślimak - szczupak - człowiek

glon-płotka-szczupak

glony- małża-dorsz-żarłacz

Wiecej wodnych nie znam.