Odpowiedzi

2010-01-29T17:00:31+01:00
Powiedziałem za dużo
Zbyt wiele by zapomnieć.
Choć było to tylko zdanie
Wiem, że mogło zranić Cie (To możliwe)
Powienem był zachować
dla siebie, a nawet nieeee.
Nie myśleć o tym.To straszne
Teraz bardzo jest mi wstyd.
Wybacz - Kochanie.
Ref:
Nie chcesz mnie widzieć
Wcale; Nie dziwię Ci się
Nic nie może pomóć mi.
Mimo to: Przepraszam Cie.
Lecz czy to coś zmieni
Kiedy serce Tobie pękło
Ty mi nie wybaczysz
cWięc co moje życie znaczy.

Nie mogę Cię odnaleźć
(Jak - Gdzie - Kiedy) Nie wiem
Będzie okazja napotkać
Serce Twe.Czy jest wciąż, jakaś szansa
Pytam Boga czy jest warto
Ale i On mi nie odpowiada.
W takim razie, przegrałem wszystko
Bez Ciebie tracę wiarę
gdyż; Umierać w żalu chcę - Przez wieki
bo nie jest warto żyć - Bez Ciebie.
Ref:
Nie chcesz mnie widzieć
Wcale; Nie dziwię Ci się
Nic nie może pomóć mi.
Mimo to: Przepraszam Cie.
Lecz czy to coś zmieni
Kiedy serce Tobie pękło
Ty mi nie wybaczysz
Więc co moje życie znaczy.
Dla Ciebie
Dla Ciebie
Nie znaczę już nic.

I choćbym miał wszystko
Niecieszyło by mnie to
Bo tylko Ty
Możesz wybawić mój świat.
(Solo)
Daj mi czas, by naprawić dom - Uwierz uda się.
Daj mi czas, by ocalić to - Co kiedyś dano nam.
Ref:
Nie chcesz mnie widzieć
Wcale; Nie dziwię Ci się
Nic nie może pomóć mi.
Mimo to: Przepraszam Cie.
Lecz czy to coś zmieni
Kiedy serce Tobie pękło
Ty mi nie wybaczysz
Więc co moje życie znaczy.
Dla Ciebie
Dla Ciebie
Nie znaczę już nic.
Dla Ciebie
Dla Ciebie
(Szczerze przepraszam Cie)
Dla Ciebie
Dla Ciebie
Nie znaczę już nic.
Dla Ciebie
Dla Ciebie
(Szczerze przepraszam Cie)



to jest tekst mojego kolegi, który pozwolił mi tym dysponować :)
1 5 1
2010-01-29T21:18:34+01:00
1. Każdy dzień jest teraz szary
bez Ciebie!
Nie potrafię już uśmiechać się.
Wszystko się zawaliło
czy nie wiesz?
Że ja bez Ciebie nie znaczę zupełnie nic?

ref. Kochanie, wybacz mi.
Wiesz, jesteś dla mnie najważniejsza
najważniejsza
I chociaż wiele dni
minęło od tamtego dnia
Ja wierzę, że w końcu uwierzysz, wybaczysz,
że znowu będziemy szczęśliwi
jak kiedyś
jak kiedyś

2. Pamiętam każdą z chwil
z Tobą
One były tak piękne jak nic!
Teraz wiem
że tak bardzo zraniłem Cię
Nie mogę bez Ciebie żyć!

3. Kiedyś będziemy szczęśliwi
ja wiem
Wybaczysz mi, ja zmienię się.
I z każdym oddechem
będziemy pragnąć siebie bardziej
Kocham Cię!



Nie, zdecydowanie nie zostanę pisarką piosenek :D
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T22:47:56+01:00
1.Od kiedy odeszłaś widzę Cię w każdym śnie!
Dwa dni temu zostawiłaś mnie!
Przepraszam jeśli coś zrobiłem źle!
Kochałem, kocham i bedę kochać Cię!!!


Ref: To Ty jestęs dla mnie powodem do życia!
Tylko do ciebie mowiłem "moja kocica"!
Tylko Ciebie przytulać chcę!
Wróc do mnie proszę Cię!

2. Jesteś jak ptak, który unosi się
podejdz do mnie, przytule cie
chodz tu do mnie , nie gniewaj sie juz
nie chce w naszym zwiazku juz zadnych burz!

Ref: To Ty jestęs dla mnie powodem do życia!
Tylko do ciebie mowiłem "moja kocica"!
Tylko Ciebie przytulać chcę!
Wróc do mnie proszę Cię!

3. Znowu jestes! tak ciesze sie!
Prosze juz nigdy nie zostawiaj mnie!
przepraszam za wszystko co zle!
ja tak bardzo bardzo kocham cie!!!







:)

1 5 1