Odpowiedzi

2010-01-29T17:07:16+01:00

Aj sii juł
Aj sii juł

Łoking trough a drim
Aj sii juł
Maj lajt in darkness brefing hołp of niu lajf
Nał aj lajf trough juł end juł trough mi
Enszanting
Aj prej in maj hart tat dys drim newer ends

Aj sii mi troug jułr ajs
Lajwing troug lajf flaing hajgh
Jułr lajf szains de łej into paradajs
Soł aj ofe maj lajf es a sakrifs
Aj lajf troug jułr loff

Juł ticz mi hał tu sii
Ol dads bjutiful
Maj sens tacz jułr łord aj newer pikczerd
Nał aj gif maj hołp tu juł
Aj sarender
Aj prej in maj hart dad dys łorld newer ends

Aj sii mi troug jułr ajs
Lajwing troug lajf flaing hajgh
Jułr loff szains de łej into paradajs
Soł aj offe maj lajf
Aj offe maj loff, for juł

Łen maj hart łas newer ołpen
(end maj spirit newer fri)
Tu de łorld dad juł hejf szołn mi
Bat maj ajs kould not dewyżyn
oll de kolours of loff end of lajf ewa mor
Ewemore

(Aj sii mi troug jułr ajs)
Aj si mi troug jułr ajs
(Lajwing troug lajf flaing hajgh)
Flaing high
Jułr loff szains de łej into paradajs
Soł aj offe maj lajf es a sakrifs
End lajw troug Jułr loff
End lajw troug Jułr lajf

I sii juł
I sii juł
2010-01-29T20:01:32+01:00
Prosze ;)


Aj sii juł
Aj sii juł

Łoking trough a drim
Aj sii juł
Maj lajt in darkness brefing hołp of niu lajf
Nał aj lajf trough juł end juł trough mi
Enszanting
Aj prej in maj hart tat dys drim newer ends

Aj sii mi troug jułr ajs
Lajwing troug lajf flaing hajgh
Jułr lajf szains de łej into paradajs
Soł aj ofe maj lajf es a sakrifs
Aj lajf troug jułr loff

Juł ticz mi hał tu sii
Ol dads bjutiful
Maj sens tacz jułr łord aj newer pikczerd
Nał aj gif maj hołp tu juł
Aj sarender
Aj prej in maj hart dad dys łorld newer ends

Aj sii mi troug jułr ajs
Lajwing troug lajf flaing hajgh
Jułr loff szains de łej into paradajs
Soł aj offe maj lajf
Aj offe maj loff, for juł

Łen maj hart łas newer ołpen
(end maj spirit newer fri)
Tu de łorld dad juł hejf szołn mi
Bat maj ajs kould not dewyżyn
oll de kolours of loff end of lajf ewa mor
Ewemore

(Aj sii mi troug jułr ajs)
Aj si mi troug jułr ajs
(Lajwing troug lajf flaing hajgh)
Flaing high
Jułr loff szains de łej into paradajs
Soł aj offe maj lajf es a sakrifs
End lajw troug Jułr loff
End lajw troug Jułr lajf

I sii juł
I sii juł


mysle ze to to ;)
Najlepsza Odpowiedź!
  • Użytkownik Zadane
2010-01-29T20:12:27+01:00
Aj sii juł
Aj sii juł
Łoking trough a drim
Aj sii juł
Maj lajt in darkness brefing hołp of niu lajf
Nał aj lajf trough juł end juł trough mi
Enszanting
Aj prej in maj hart tat dys drim newer ends
Aj sii mi troug jułr ajs
Lajwing troug lajf flaing hajgh
Jułr lajf szains de łej into paradajs
Soł aj ofe maj lajf es a sakrifs
Aj lajf troug jułr loff
Juł ticz mi hał tu sii
Ol dads bjutiful
Maj sens tacz jułr łord aj newer pikczerd
Nał aj gif maj hołp tu juł
Aj sarender
Aj prej in maj hart dad dys łorld newer ends
Aj sii mi troug jułr ajs
Lajwing troug lajf flaing hajgh
Jułr loff szains de łej into paradajs
Soł aj offe maj lajf
Aj offe maj loff, for juł
Łen maj hart łas newer ołpen
(end maj spirit newer fri)
Tu de łorld dad juł hejf szołn mi
Bat maj ajs kould not dewyżyn
oll de kolours of loff end of lajf ewa mor
Ewemore
(Aj sii mi troug jułr ajs)
Aj si mi troug jułr ajs
(Lajwing troug lajf flaing hajgh)
Flaing high
Jułr loff szains de łej into paradajs
Soł aj offe maj lajf es a sakrifs
End lajw troug Jułr loff
End lajw troug Jułr lajf
I sii juł
I sii juł

Chyba pomogłem ;]