Odpowiedzi

2010-01-29T16:58:36+01:00
Świat porównuje do wlk. lądu
sądzę że świat jest piękny lecz czasami okrutny
1 5 1
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T16:59:22+01:00
Świat można by porównać do czegoś wielkiego, pustego i nietrwałego..
Myślę, że ten cały świat, który nas otacza niedługo nie będzie wiele wart. Ludzie sami go niszczą budując różne niepotrzebne budynki itp.. W to, że świat stworzył bóg, to ja niestety nie wierzę, ale i tak uważam, że PO COŚ go stworzono. Lecz na pewno nie po to, żeby całym tym światem rządził seks, pieniądze i władza, a takie niestety są ideały współczesnego egocentrycznego świata..
1 5 1