Odpowiedzi

2010-01-29T17:04:37+01:00
Mój prof. jest bardzo inteligetnym człowiekiem .
Ostatnio zauważyłem u mgr. Ziółkowskiego cynizm .
Adriana tata jest płk.

Tylko tyle wymyśliłam ; pp . ; ))
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T17:08:14+01:00
1. Tenpan jest sławnnym prof. Profesorem
2. Ptakiem wędrownym jest np. bocian. Naprzykład
3. Nasz dyr. szkoły ma na imię Jacek. Dyrektor
4. Muszę zrobić zad. dom. z matematyki. Zadanie domowe
5. Moja starsza siostra zrobiła mgr. Magistra
płk- półkownik
2010-01-29T17:11:33+01:00
Ze sprawdzianu dostałam bdb.

Dzisiaj na lekcji w naszej klasie była p. dyrektor.

Mój wujek jest mgr.

Podp. Oskar jest fajny.

Dobrze uczy się dużo osób, np. Ania.