Odpowiedzi

2010-01-29T17:08:26+01:00
Ogłoszenie!
Dnia 25.07. 1605 roku zaginął Don Kichot. Ostatnio widziano go w wiosce La Mancha. Gdyby ktokolwiek go widział proszę o kontakt: 444-444-444.
Zrozpaczeni przyjaciele.
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T17:10:20+01:00
Uwaga
Mam obowiązek zawiadomić o zaginięciu sławnego rycerze Don Kichota. Z nieznanych przyczyn zaginął dnia 20 października. Nikt nie wie gdzie się podziewa. Kto kolwiek widział kto kolkwiek wie gdzie on się może znajdować proszony jest o informację na posterunku policji w Warszawie ul. Wyszomirska 20.
PrOSIMY O POMOC
2 1 2