Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T17:06:55+01:00
125,20 zł -----> 100%
x zł ------------> 80 %

x= 125,2 × 80 ÷ 100 = 100,16 zł

Odp. Kamil po zniżce zapłaci 100 zł i 16 groszy.
4 3 4
2010-01-29T17:08:39+01:00
125,20 zł - cena zestawu książek
20% - wysokość rabatu

100% - 125,20zł
20% - X

x= (20*125,20) : 100 = 2504:100 = 25,04

125,20-25,04 =100,16 zł

Odp. Kamil zapłaci 100,16 zł jeśli skorzysta z rabatu.
2 5 2