Obok zdań opisujących oddychanie wewnątrzkomórkowe wpisz literę O,a obok opisujących wymianę gazową-literę W.
a)Zachodzi w mitochondriach.
b)Polega na usuwaniu z organizmu dwutlenku węgla i dostarczaniu do niego tlenu.
c)Zachodzi między pęcherzykami płucnymi a krwią.
d)Polega na utlenianiu cząsteczek glukozy.

3

Odpowiedzi

Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T17:05:47+01:00
2010-01-29T17:05:50+01:00
A) O
b)w
c)w
d)O

Ale nie ejstem na 100 % pewna ; ))
105 3 105
  • Użytkownik Zadane
2010-01-29T17:17:53+01:00
A)Zachodzi w mitochondriach. - O
b)Polega na usuwaniu z organizmu dwutlenku węgla i dostarczaniu do niego tlenu. - W
c)Zachodzi między pęcherzykami płucnymi a krwią. - W
d)Polega na utlenianiu cząsteczek glukozy. - O
125 4 125