Dwa gatunki,blisko ze sobą spokrewnione,mające podobne wymagania życiowe,nie mogą rownocześnie zajmować tego samego siedliska.Podkreśl te pary,w których organizmy ze soba konkurują...

a)pełzacz leśny-pełzacz ogrodowy
b)szczur śniady-szczur wędrowny
c) chrabąszcz majowy-ślimak winniczek

2

Odpowiedzi

2010-01-29T17:31:44+01:00
A i b - tak mi się wydaje
4 2 4
Najlepsza Odpowiedź!
2010-01-29T17:34:19+01:00
Ze sobą konkuruje szczur śniady i szczur wędrowny. Prowadzą walki o lepszy dostęp do pożywienia.

Pozdrowienia i liczę na naj!
2 5 2